Допомога - Пошук - Користувачі - Календар
Повна версія цієї сторінки: Присутність чоловіка при пологах
Теревені — Форум > Загальний > Дім та сім’я
Сторінки: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
-=VJ=-
Цитата(Sensssorika @ 25.05.2009 11:09) *
Мені не 30 років, але шо-та я думаю шо я побільше тебе бачила.

Я не любитель мірятися довжиною органів. Тим паче не збираюся цього робити з людиною, у якої навіть мірятися нема чим. Кому захочеться визначити, хто з нас більше бачив - хай це робить з наших дописів, а вихвалятися чимось подібним - це вже дитинство, тим паче, що головне не кількість побаченого, а зроблені висновки.
Sergiy_K
Цитата(Sensssorika @ 25.05.2009 11:15) *
Поп-корну йому ше туди.

з вишенькою
Цитата(Sensssorika @ 25.05.2009 11:15) *
о! а ше деякі це все на камеру знімають,на пам"ять,щоб птім передивлятися! ужс angry1.gif

а чо ,я б дивився, на сніданок
-=VJ=-
Цитата(Manfred @ 25.05.2009 11:53) *
лікарям треба тільки одне, щоб це все якнайшвидше скінчилося, а задля цього вони ладні вколоти породіллі все що вони вважатимуть необхідним

Так, вище я десь цитував вже випадок, коли лікарю, якому заплатили добрячі гроші за спокійні пологи, треба було закінчувати зміну, і він, щоб не передавати "зароблене" іншому, "пришвидшив" процес так, що батькі і досі не раді.
Зимова Дівчина
Цитата(yushchenko @ 24.05.2009 18:22) *
А ви "Красива половина людства". Особливо красиво бачити найеротичнішу частину жіночого тіла в таких екстремальних умовах. Ага.
Потім й петрушка не поможе.

а хто сказав, що присутність при пологах дозволяється чоловіку лише за умови споглядання безпосередньо місця з якого народжується дитина?
а просто поряд з дружиною постояти дивлячись їй в очі ніяк?
Nomad
Цитата(Зимова Дівчина @ 26.05.2009 17:01) *
а хто сказав, що присутність при пологах дозволяється чоловіку лише за умови споглядання безпосередньо місця з якого народжується дитина?
а просто поряд з дружиною постояти дивлячись їй в очі ніяк?